ktsak's blog

Ήρθε η ώρα να τα λέμε και από εδώ !!!!!

Αιωνιος ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ για την Ελλαδα

Επειδη τωρα τελευταια οι Στρατιωτικοι εχουν γινει αντικειμενο πολλων συζητησεων, τοσο στον εντυπο, οσο και στον ηλεκτρονικο τυπο, με αποτελεσμα να εχουν γινει «στοχος» πολλων κοινωνικων ταξεων, αποφασισα στο blog μου να ανεβασω τις επιστολες, αρθρα, posts, e-mails καποιων «συναδελφων», για να μπορεσουν καποτε και αυτοι να ακουστουν.

Βλεπετε οι Στρατιωτικοι δεν εχουν ουτε και μπορουν να εχουν Συνδικαλισμο, δεν μπορουν να «εκβιασουν», δεν μπορουν να απεργησουν, οπως κανουν πολλες αλλες ταξεις εργαζομενων, δενδενδεν …….. Αρα δεν μπορουν και να διεκδικησουν.

Παραθετω λοιπον καποια κειμενα παρακατω και θα περιμενω σχολια σας και τις αποψεις σας. Παρακαλω πολυ να μην δειξετε «φανατισμο» στις αποψεις σας αυτες, δεν τσακωνομαστε, συζηταμε φιλικα και ανταλλασουμε αποψεις. Αν δω οτι για καποιο λογο η κατασταση εκτροχιαζεται, θα αποσυρω τη συγκεκριμενη αναρτηση. Δεν εχω σκοπο να κανω το blog αυτο πεδιο πολιτικων και κοινωνικων αντιπαραθεσεων.

07/10/2010 - Posted by | Διαφορα

8 Σχόλια »

  1. Ο/Η ktsak είπε…
    Δεν έχω κάτι ιδιαίτερο ή συγκεκριμένο να πώ. Δεν ανακάλυψα καμία κρυμμένη αλήθεια που θέλω να μοιραστώ μαζί σας πατριώτες. Ούτε, βέβαια, ανακάλυψα κάποιον τρόπο για να μπορέσουμε οι πολίτες αυτού του τόπου να νιώσουμε καλύτερα.
    Απλά, μου έρχονται τελευταία κάποιες αποσπασματικές σκέψεις στο νου τις οποίες δεν ακούω από πουθενά αλλού και αρχίζω και νιώθω ότι είμαι μόνος ή τρελλός ή τραγικά παραπλανημένος. Είπα λοιπόν να τα γράψω σε αυτό το άσυλο σκέψεων και ιδεών μπας και τα βγάλω από μέσα μου.
    Βασικά, ανήκω στους σαραντάρηδες που κράτησαν το εφηβικό χούι να μην τους αρέσουν οι ειδήσεις. Στο θέμα της ενημέρωσης δεν έχω αλλάξει καθόλου από όταν ήμουν παιδί. Τότε δεν μπορούσα να κάτσω ούτε λεπτό μπροστά στην ΕΡΤ ή στην ΥΕΝΕΔ όταν έδειχναν ειδήσεις.Το ίδιο συμβαίνει και τώρα με τον ALPHA ή τον ANT1 κλπ.
    Ότι άποψη έχω πάνω στα εθνικά και στα διεθνή στηρίζεται κυρίως σε γνώσεις από βιβλία (λίγα) και συζητήσεις (πολλές).
    Τους τελευταίους μήνες όμως, πέραν από αυτή την έμφυτη απέχθεια στα ΜΜΕ, αποφεύγω συστηματικά και ενσυνείδητα πλέον,να ακούσω ειδήσεις στην TV ή στο ράδιο έστω και για λίγο. Παρ’όλα αυτά, επειδή δεν είμαι ερημίτης, όσο και να μην θέλω να γίνω κοινωνός της so called ενημέρωσης , όλο και κάποια αποσπάσματα πέφτουν στα αυτιά ή τα μάτια μου. Και αυτά είναι που προκαλούν τις σκέψεις που σας έλεγα πρίν.
    Συνεχεια εδω : http://xlevi.blogspot.com/2010/02/blog-post_5348.html (04 Φεβ. 2010)

    22/2/10 01:50

    Σχόλιο από tsaklidk | 07/10/2010 | Απάντηση

  2. Ο/Η ktsak είπε…
    Από το Ιντερνετ…..

    “Επειδή πολλά ακούγονται για το μισθολογικό και συνταξιοδοτικό (πρόωρες αποστρατείες) καθεστώς των Ένοπλων Δυνάμεων αλλά ποτέ κανείς δεν ξεκαθαρίζει ορισμένα ζητήματα, σας παραθέτω μια λεπτομερή ανάλυση ειδικά για τον στρατό ξηράς.
    Η συγκεκριμένη ανάλυση περιλαμβάνει τις πλέον ήπιες- ελάχιστες υπηρεσιακές μορφές που υπάρχουν και κυριαρχούν στις Μονάδες σε όλη την Ελλάδα. (εξαιρούνται Μονάδες εκστρατείας και Μονάδες ειδικών συνθηκών-καταδρομών)
    Στρατιωτικός ο οποίος έχει συμπληρώσει 25 χρόνια υπηρεσίας, στην πραγματικότητα μετρά 33,9 χρόνια υπηρεσίας, ενώ στρατιωτικός που έχει συμπληρώσει 35 χρόνια στην πραγματικότητα έχει 47,4 χρόνια υπηρεσίας. Σίγουρα αναρωτιέστε πως γίνεται αυτό?
    Σε κάθε στρατιωτική Μονάδα τα εν ενεργεία στελέχη Βαθμού από ΕΠΟΠ Στρ μέχρι και Λγού εκτελούν το λιγότερο τέσσερις (4) ,έως μέγιστο επτά (7) 24ωρες υπηρεσίες το μήνα, συμπεριλαμβανομένης φυσικά και μίας (1) αργίας (Σάββατο ή Κυριακή) ή άλλης επίσημης αργία. Εκτελούν νυχτερινή εκπαίδευση δύο (2) φορές το μήνα, διάρκειας τεσσάρων (4) εκπαιδευτικών ωρών και φυσικά να μην ξεχάσουμε τις 6ήμερες ασκήσεις που λαμβάνουν χώρα κάθε εξάμηνο. Επίσης υπάρχουν οι συμμετοχές σε εορτές-τελετές σε ημέρες συνήθως αργιών, τις οποίες δεν λαμβάνω αυτή τη στιγμή καθόλου υπόψιν. Αν υπολογιστούν όλα τα παραπάνω με απλά μαθηματικά προκύπτουν τα πραγματικά έτη υπηρεσίας.
    Παράδειγμα:
    α. Ένας στέλεχος που εισέρχεται στην Μονάδα του στις 07:30 για ανάληψη υπηρεσίας ημέρα καθημερινή, αναχωρεί από αυτή την επόμενη ημέρα στις 15:00.(Δηλαδή εργάζεται 36 συνεχείς ώρες χωρίς να αμοίβεται επιπλέον, αλλά ούτε και να απαλλάσσεται αντίστοιχα 2 εργάσιμες ημέρες).
    β. Αν αναλάβει υπηρεσία ημέρα αργίας εισέρχεται στις 09:00 και αναχωρεί την επομένη στις 09:00 (Δηλαδή εργάζεται δύο 8ωρα παραπάνω, δεδομένου ότι δικαιούται μια απαλλαγή καθημερινής ημέρας. Σε αυτήν την περίπτωση ο στρατιωτικός έχει 16 ώρες υπερωρίας).

    ΣΥΝΟΛΟ :130 ημέρες επιπλέον εργασίας το χρόνο.
    130 ημέρες Χ 25 έτη υπηρεσίας =3250 ημέρες/365= 8,9 χρόνια επιπλέον.
    130 ημέρες Χ 35 έτη υπηρεσίας =4550 ημέρες/365= 12,4 χρόνια επιπλέον.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η παραπάνω εργασία γίνεται νυχτερινές ώρες και κάτω από αντίξοες συνθήκες, επομένως δεν μπορούμε να βάζουμε τους στρατιωτικούς στην ίδια κατηγορία με τους Αστυνομικούς -Λιμενικούς – Πυροσβέστες και λοιπούς Δημοσίους Υπαλλήλους οι οποίοι έχουν διαφορετικό ωράριο.

    Το να είσαι στρατιωτικός στην Ελλάδα, σημαίνει να εντάσεις όλες τις ανάγκες της οικογένειας σου στην διάθεση της υπηρεσίας. Όποια στιγμή σου ζητηθεί να αναγκάζεσαι να είσαι μετανάστης στην πατρίδα σου. (Νομό Εβρου-Ν Θράκης-Νησιά Ανατολικού Αιγαίου κ.τ.λ) Και βέβαια να μην μπορείς στο τέλος να κάνεις οικογένεια γιατί στην πραγματικότητα, ποιος θα ήθελε κάθε 3-5 χρόνια να αλλάζει τόπο κατοικίας και πάνω από όλα, τα παιδιά του να μην μπορούν να ζουν στο σωστό οικογενειακό πρότυπο που επιβάλει η κοινωνία μας. Εννοείται ότι είναι ένα επάγγε! λμα που το επιλέξαμε αλλά το μόνο που ζητάμε είναι να υπάρχουν καλύτερες συνθήκες και ΝΑΙ να υπηρετούμε την πατρίδα μας ,αλλά να αποστρατευτούμε στην 25 ετία όπως φυσικά το δικαιούμαστε, για να μπορέσουμε κάποια στιγμή να χαρούμε την οικογένεια μας.”

    ΥΓ: Μήπως να διεκδικήσουμε την υπερωριακή απασχόληση κάποια στιγμή??

    22/2/10 01:56

    Σχόλιο από tsaklidk | 07/10/2010 | Απάντηση

  3. Ο/Η ktsak είπε…
    Γράφει ένας Έλληνας Αξιωματικός

    Είμαι ο ίδιος. Όταν πετάω στους αιθέρες του Αιγαίου, όταν βυθίζομαι στα καταγάλανα νερά του, όταν τρέμει το χώμα των συνόρων από το άρμα μου, όταν πάνω σε μια μηχανή ή σε ένα περιπολικό τριγυρίζω άγρυπνος τη νύχτα, όταν μπαίνω στη φωτιά, όταν παλεύω με το λιοπύρι και το αγιάζι στα λιμάνια. Πιλότος, Ναύτης, Στρατιώτης, Αστυνόμος, Πυροσβέστης, Λιμενικός.
    Μπήκα στις Ένοπλες Δυνάμεις σχεδόν 17 χρονών. Δεν δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα γιατί διάβαζα σαν σκυλί για να περάσω τις Πανελλήνιες, ήμουν αθλητικός και πέρασα τα αθλητικά τεστ εύκολα, κι ήμουν συνειδητοποιημένος κι έξυπνος αρκετά για να περάσω τα ψυχολογικά τεστ στα οποία υποβλήθηκα. Μα ένα πράγμα με δυσκόλεψε τότε. Πώς να καταφέρω να πείσω τον πατέρα μου να υπογράψει για να μπω στη Σχολή ? Πώς να καταφέρω να του κρύψω ότι από τους 80 που τελικά θα μπαίναμε στη Σχολή, στατιστικά οι 11 δεν θα ζούσαν μετά από μια 15ετία !
    Σήμερα είμαι σχεδόν 40. Δεν ξέρω αν θα γυρίσω στην οικογένειά μου το μεσημέρι. Ποτέ δε ρωτάω αν θα γυρίσω πίσω απ’ όπου με στέλνεις. Με παλιά μηχανήματα, με κατεστραμμένα αυτοκίνητα, με ό,τι κι αν μου δώσεις. Με την μέση θρύψαλα από τα G, με τα χέρια γδαρμένα από τους ιμάντες του αλεξίπτωτου, με τη ματιά στη θάλασσα και το δάκρυ στη φωτογραφία της οικογένειας δίπλα απ’ την εικόνα του Αη Νικόλα κάπου στ’ ανοιχτά της Σομαλίας, με τις πληγές μου ανοιχτές έξω από το Τμήμα της Αγίας Παρασκευής, με τις παλάμες σάπιες απ’ την αρμύρα να βγάζω απ’ τα νερά τα παιδιά εκείνων που ξεβράζουν οι διακινητές στ’ ακρονήσια.
    Αχ αυτά τα μάτια όταν σώζονται πως σε κοιτάζουν. Σ’ απογοητεύω πολλές φορές. Το ξέρω. Αλλά κι εσύ δεν ήρθες στην κηδεία μου. Δεν μου άναψες ένα κερί. Δεν έκανες μια γιορτή για μένα στα σχολειά. Δεν κράτησες ένα δάκρυ για μένα όταν έπεφτα απ’ τα ουράνια, ούτε όταν μ’ ένα ελικόπτερο πάλευα εκείνη τη Νύχτα μες’ στο σκοτάδι και στην αντάρα των Ιμίων, ούτε με έκρυψες για να μη με δει ο Τούρκος από τις τηλεοράσεις σου. Δεν ήρθες στο νοσοκομείο μου δίπλα στο κρεβάτι να μου κρατήσεις λίγη συντροφιά όταν με καίγανε οι σφαίρες και οι μολότωφ που σφηνώθηκαν πάνω μου. Τώρα ούτε σε παρέλαση δε θες να με βλέπεις. Και η σημαία μου έχει σταυρό πάνω και μπορεί να σε ενοχλεί.
    Και για τα παιδιά μου; Την οικογένειά μου; Δε νοιάστηκες όταν γκρεμιζόμουν, όταν πνιγόμουν, όταν με έλιωναν οι ερπύστριες, όταν καιγόμουν στη φωτιά. Ποτέ δε με ρώτησες τον καιρό της αφθονίας αν χρειάζομαι κάτι. Έδινες στους άλλους κι εγώ σε περίμενα.
    Μη μιλάς μου λες. Μη ζητάς. Είσαι Στρατιώτης. Αλλά κι εγώ ήμουν πολύ μακρυά για να μ’ αφουγκραστείς. Στα σύνορα, στον ουρανό, στη θάλασσα. Μέσα στη φωτιά να παλεύω με τις μάνικες και τα Καναντέρ. Καμιά φορά από κει μακρυά άκουγα να με φωνάζεις “καραβανά” και “μπάτσο” και “ταβλαδόρο”.
    Γελούσα και χαιρόμουν, γιατί κι εγώ αυτήν την ελευθερία υπερασπίζομαι. Να μου λες ό,τι θες κι εγώ να είμαι εκεί. Ακοίμητος και Άγνωστος.
    Τώρα με βγάζεις στα κανάλια και στα ραδιόφωνα. Μου λες βάλε πλάτη, βόηθα κι εσύ να περάσουμε τη φουρτούνα. Δώσε κι εσύ να καβατζάρουμε τη χρονιά. Μου λες ότι μ’ έχεις γεμίσει επιδόματα και σπίτια και νοσοκομεία και λέσχες, όλα δικά μου. Δε λες την αλήθεια, αλλά δεν με πειράζει.
    Όταν σου έχω δώσει τη ζωή μου λες να με πειράξουν τα λίγα χρήματα; Όταν έχω σκοπό να μείνω με την Ελλάδα στην αιωνιότητα λες να με απασχολεί η 25ετία;
    Αλλά ξέρεις κάτι; Μου ‘χεις δώσει το μεγαλύτερο προνόμιο απ’ όλα, όταν μου είπες ότι με χρειάζεσαι διαθέσιμο 24 ώρες το 24ωρο, κάθε μέρα της ζωής μου: Όταν σκοτώνομαι είναι για την Πατρίδα. Όταν τραυματίζομαι είναι για την Πατρίδα.
    Δεν βγαίνω στη σύνταξη. Μπαίνω στην Εφεδρεία. Δεν πεθαίνω. Πάω να γίνω ένα με τον Ηλιάκη και το Σιαλμά. Τον Γιαλοψό, τον Καραθανάση και τον Βλαχάκο.
    Γιατί εγώ το ξέρω καλά. Ούτε γεννιέσαι ούτε γίνεσαι Έλληνας. Μόνο πεθαίνεις ως Έλληνας.
    Φίλοι ένστολοι, κρατηθείτε σε φόρμα. Έρχεται…΄΄πόλεμος΄΄

    22/2/10 01:59

    Σχόλιο από tsaklidk | 07/10/2010 | Απάντηση

  4. Ο/Η ktsak είπε…
    ΠΡΟΣ: κ. Πρόεδρο ΛΑΟΣ
    ΚΟΙΝ: κ. Άδ. Γεωργιάδη

    Κύριε Πρόεδρε
    Στη Γερμανία τα παιδάκια από την Α΄ δημοτικού μέχρι το τέλος, έχουν κάθε χρόνο τον ίδιο δάσκαλο/δασκάλα, και την ίδια αίθουσα, διότι οι παιδοψυχολόγοι λένε ότι το παιδί δεν πρέπει να αλλάζει περιβάλλον! Οι στρατιωτικοί (αντίθετα), κάθε 2-3 χρόνια, μετακινείται ολόκληρη η οικογένεια σε ένα καινούργιο και άγνωστο περιβάλλον. Φίλος Λοχαγός με καταγωγή, αυτός και η γυναίκα του από τα Ιωάννινα, που υπηρετούσε στο ΓΕΕΘΑ, μου είχε πει ότι είναι αδύνατο να πάει στα Ιωάννινα (όλες οι θέσεις ήταν «κλειστές» του είπαν !). Επειδή δε η Αθήνα είναι ακριβή πόλη ( 2 παιδιά-ενοίκιο κ.τ.λ.), αναγκάστηκε να δηλώσει Θράκη. Τα παιδιά του δυσκολεύτηκαν πολύ να προσαρμοστούν εκεί.
    Ποιοι εργαζόμενοι του ευρύτερου δημόσιου τομέα έχουν κάθε 2-3 χρόνια μετάθεση ? Πότε επιτέλους θα σταματήσει αυτός ο ρατσισμός με τους ένστολους??
    Καθηγητές και δάσκαλοι υπηρετούν τουλάχιστον 1 χρόνο μακριά (όσοι δεν πάρουν απόσπαση) και κατόπιν δεν ξαναμετακινούνται (πλην του εξωτερικού).
    Ποιοι εργαζόμενοι του ευρύτερου δημόσιου τομέα στα 30 χρόνια υπηρεσίας τους έχουν μετακινηθεί 12 φορές? Πόσο μπορεί μια οικογένεια να αντέξει κάθε 2 χρόνια μετάθεση? Επίσης, ποιοι στο δημόσιο τομέα εργάζονται καθημερινά χωρίς ωράριο, με νυχτερινές υπηρεσίες, με εργασία τις αργίες, χωρίς να λαμβάνουν υπερωρίες? Παρά τις υποσχέσεις, πότε θα ξεφύγει επιτέλους ο μισθός του ανθυπολοχαγού από την τάξη του βασικού των 800-900 ευρώ???. Όλοι οι στρατιωτικοί παρακαλάνε να περάσουν τα 25 χρόνια για να γλιτώσουν την ταλαιπωρία οι οικογένειές τους, να σταματήσει επιτέλους η φτωχή και «γύφτικη» ζωή.
    Εσείς ο ίδιος κ. Πρόεδρε αναφέρατε στην εκπομπή σας, πριν μερικά χρόνια, ότι ο φαντάρος που δούλευε στο κανάλι σας, πήρε ταξί και ταξιτζής ήταν ο Διοικητής του !!!
    Εγώ θα σας πω ότι, έχω ακούσει, υπάρχουν Στρατιωτικοί, οι οποίοι τα απογεύματα μοιράζουν έντυπα για να πάρουν 20 ευρώ «μαύρα» για να τα βγάλουν πέρα. Έτσι μας κατάντησαν !? Καταλαβαίνετε την αγανάκτηση, όταν οι εφημερίδες γράφουν για μεγάλες ακίνητες περιουσίες (με εκκλησάκια στον κήπο για την … εφορία!)
    Στους Ιπταμένους της Πολεμικής Αεροπορίας, (καθώς και σε όσους υπηρετούν στα Υποβρύχια), τα χρόνια λογίζονται διπλά, αλλά και οι κρατήσεις για ασφαλιστικό κ.τ.λ. είναι διπλάσιες.
    Κύριε Καρατζαφέρη
    Στη μνήμη των Ηλιάκη, Σιαλμά και των υπολοίπων Αεροπόρων που δεν έζησαν για να πάρουν σύνταξη, που δεν χάρηκαν σύζυγο, παιδιά και εγγόνια, παρακαλώ να μου απαντήσετε :
    Στην πρόσφατη συνέντευξη τύπου, όταν είπατε, ότι πρέπει να σταματήσουν κάποιοι να δουλεύουν 25 χρόνια .για 65, εννοούσατε τους Έλληνες Στρατιωτικούς?

    Μετά Τιμής
    Σμήναρχος ε.α. Ι. Κιαμίλης
    (Πρώην Ιπτάμενος σε μαχητικά PHANTOM Παντός Καιρού, Επιτελής ΓΕΕΘΑ, ΓΕΑ, Υποδιοικητής 1ης Μάχιμης Μοίρας AWACS-Γερμανία, κάτοχος πτυχίου Ηλεκτρονικών, τελειόφοιτος Πανεπιστημίου Μακεδονίας).

    Υ.Γ. Το μήνυμα αυτό κοινοποιείται στον υπογράφοντα, με σκοπό να προωθηθεί στις 2 Δεκ. 09, σε όλους τους φίλους στο ΓΕΣ, ΓΕΝ, ΓΕΑ, ΓΕΕΘΑ κ.τ.λ. Γι αυτό παρακαλώ η απάντησή σας να περιέλθει μέχρι την 1η Δεκ. 09

    22/2/10 02:03

    Σχόλιο από tsaklidk | 07/10/2010 | Απάντηση

  5. Ο/Η k είπε…
    Κώστα, μπράβο, κυρίως για την όρεξη που έχεις και ασχολείσαι… Σωστά τα λές, αλλά τα information operations που εφαρμοζονται στην ελληνική κοινωνία, ούτε ειναι τυχαία, ούτε θα φέρουν καλό…
    Προσωπικά είμαι απογοητευμένος και απο τους ηγέτες-παρατάξεις αλλα και απο εμας (πρώτο εμένα) τους ίδιους, αφού ΚΑΝΕΙΣ δεν πρόκειται να ξεβολευτεί για να αναχαιτίσει την λαίλαπα που έρχεται…
    Δυστυχώς τα παιδιά μας θα ζήσουν με λιγώτερη σταθερότητα και άνεση απο εμάς και δεν ξέρω αν καταφέρουν ποτέ να είναι περήφανα για την Ελλάδα..
    Χρήστος Νοτ.

    22/2/10 12:13

    Σχόλιο από tsaklidk | 07/10/2010 | Απάντηση

  6. Ο/Η ktsak είπε…
    Χρηστο μου, οχι μονο τα παιδια μας θα καταντησουν να μην ειναι περηφανα για την Ελλαδα, αλλα στην κατασταση που εχουμε φτασει και εμεις οι ιδιοι πλεον δεν ειμαστε καθολου μα καθολου περηφανοι.
    Και ενα μεγαλο μεριδιο ευθυνης φερουν κατ εμε τα “media”. Ειναι αυτα που αλλοιωνουν χαρακτηρες, διαφθειρουν προσωπικοτητες, καταπατουν ιδανικα, χαρασσουν ακομα και πολιτικες, κατευθυνουν κομματα και λαους, κερδιζουν και χανουν πολεμους.
    Και μην μου πει κανεις πως δεν το κανουν αυτο, γιατι η τυφλος θα ειναι, η θα κρυβει το κεφαλι του μεσα στην τρυπα στην ερημο σαν στρουθοκαμηλος. Σιγουρα θα πει καποιος οτι η ισοπεδωση και η γενικευση δεν ειναι σωστη, υπαρχουν και ανθρωποι και συστηματα σωστα και σοβαρα. Αλλα η μεγαλη πλειοψηφια ειναι αυτη.
    Ετσι λοιπον και στην “περιπτωση μας”, η αποψη που επικρατει εχει με “τεχνητο τροπο” διαμορφωθει αρνητικα.
    Και εχουμε ξεκινησει πλεον στην Ελλαδα τον “πολεμο των κοινωνικων ταξεων”, οχι με το κρατος, αλλα η μια ταξη απεναντι στην αλλη. Και επιριπτω μεγαλη ευθυνη στα media για αυτα που λεγονται και γραφονται καθε μερα

    22/2/10 22:37

    Σχόλιο από tsaklidk | 07/10/2010 | Απάντηση

  7. Ο/Η ktsak είπε…
    Απο το Internet
    Θέμα: Φωνή Διαμαρτυρίας από εναν ΙΚΑΡΟ …

    Αυτή την “δουλειά” δεν ξεκινήσαμε να την κάνουμε για τα χρήματα…
    Δώσαμε εξετάσεις για να μπούμε στην Σχολή Ικάρων γνωρίζοντας ότι θα στερηθούμε 4 από τα καλύτερα χρόνια ενός εφήβου (τα φοιτητικά) κλεισμένοι μέσα σε ένα στρατόπεδο… το τίμημα του να κάνουμε αυτό που αγαπάμε, αυτό που λατρεύουμε… να πετάξουμε μια μέρα πάνω από το Αιγαίο.
    Δεν περιμένουμε να γίνουμε πλούσιοι από αυτό. Το μόνο που ζητήσαμε είναι να υπάρχει ηρεμία στην προσωπική και οικογενειακή ζωή μας ώστε να αφοσιωθούμε ψυχή τε και σώματι στην λατρεία μας… στην δουλειά μας. Ούτως ή αλλιώς τα λεφτά ΗΔΗ έφταναν οριακά για να συντηρήσω την οικογένεια μου με την γυναίκα μου να δουλεύει και εκείνη. Η “σπάταλη” ζωή μας; Ένα στεγαστικό δάνειο όλο κι όλο για να έχουμε το δικό μας σπίτι….
    Θα έκανα ευχαρίστως κύριοι και δεύτερη δουλειά για να μην τους λείψει τίποτα. Δεν προλαβαίνω όμως όταν 6 μήνες τον χρόνο λείπω για υπηρεσίες σε νησιά του Ανατολικού Αιγαίου.
    Το να βάλουμε όλοι το χέρι στην τσέπη φαντάζει δίκαιο. Δεν είναι όμως ρεαλιστικό και δυστυχώς δεν είναι εφαρμόσιμο για όλους.
    Εμείς θα συνεχίσουμε να πετάμε ακόμα και με 100% μείωση μισθού, ακόμα κι αν “κλείσουν” τα σπίτια μας. Ο λόγος; Η εξάρτηση της πτήσης, η περηφάνεια της προσφοράς όχι στο κράτος (αυτό το έχουμε σιχαθεί προ πολλού) μα στις πέτρες αυτού του τόπου» το “πανί” στο οποίο ορκιστήκαμε, το γ… για μια ακόμα “διακριτική” αναγνώριση στην εξάδα που αλωνίζει αμέριμνη όπου γουστάρει…
    Μην φοβάστε κύριοι δεν θα κάνουμε… λευκή απεργία. Τα scramble θα είναι στον αέρα σε λιγότερο από 2 λεπτά και τα ελικόπτερα θα συνεχίζουν να σέρνονται πάνω από τα κύματα για να σώζουν ναυαγούς και λαθρομετανάστες με καιρούς που ούτε να τους περιγράψετε δεν μπορείτε.
    Μόνο μια χάρη από όλους εμάς… το πρωί που θα σηκωθείτε να πάτε να ψηφίσετε το επίμαχο νομοσχέδιο, σπαταλήστε 2 μόνο λεπτά από τον χρόνο σας για να κοιταχτείτε στον καθρέφτη. Αν δεν καταλάβετε τίποτα, χαλάλι σας!!
    Έτσι κι αλλιώς από ψηλά δεν φαίνεστε καθόλου…”
    Ioannis P

    23/2/10 14:46

    Σχόλιο από tsaklidk | 07/10/2010 | Απάντηση

  8. Ο/Η ktsak είπε…
    Ο Εργατολόγος Αλέξης Μητρόπουλος, σχολιάζει στην πρωινή εκπομπή του Αυτιά την 22-02-2010, τα λεγόμενα του Υπουργού Εργασίας την 19-02-2010 στον Αυτιά, καθώς και για το ασφαλιστικό των ενστόλων.

    24/2/10 09:50

    Σχόλιο από tsaklidk | 07/10/2010 | Απάντηση


Σχολιάστε

