ktsak's blog

Ήρθε η ώρα να τα λέμε και από εδώ !!!!!

Επί Προσωπικού! Είμαι Μάχιμος;

Η φιλολογία καλά κρατεί τις τελευταίες μέρες, για τις νέες μειώσεις των αποδοχών μας, με μια ιδιαιτερότητα ή εφεύρημα λέω εγώ, αυτή τη φορά. Θα εξαιρεθούν λέει οι μάχιμοι στρατιωτικοί από τις μειώσεις. Μάλιστα ανάλογα το δημοσίευμα εμφανίζονται διάφορες κατηγορίες συναδέλφων να παίρνουν αυτόν τον τίτλο.

Αναρωτιέμαι νομίζω δικαίως, εγώ είμαι ή όχι μάχιμος; Μέχρι τώρα πίστευα ότι είμαι, αλλά μετά από 25 χρόνια στις τάξεις του στρατεύματος άρχισα να το σκέφτομαι. Μετά την αποφοίτηση μου το 1989 από τη ΣΤΥΑ ως Τεχνικός Μεταφορικών Μέσων εκπαιδεύτηκα και εργάστηκα σε όλες τις βαθμίδες παραγωγής του έργου συντήρησης των κοινών ειδικών οχημάτων και μηχανημάτων των Μονάδων που υπηρέτησα, στα οχήματα Οπλικών Συστημάτων, σε επίγεια μέσα εξυπηρέτησης Αεροσκαφών, ακόμα και στους κινητήρες Wankel αντιαεροπορικών όπλων. Με τη συνεχή ανησυχία μου για αυτοβελτίωση και τη συνδρομή τις υπηρεσίας που μου παρείχε κάθε αναγκαία μετεκπαίδευση έφτασα να εκτελώ καθήκοντα εκπαιδευτή, εκπονητή διδακτικών συστημάτων και επιθεωρητή ποιοτικού ελέγχου της παραγόμενης εργασίας. Πέρα από τα κύρια καθήκοντα μου ως τεχνικός συμμετείχα φυσικά, σε κάθε άσκηση, αξιολόγηση, επιθεώρηση της Μονάδας μου, εκτέλεση βολών, συμμετοχή σε αγήματα, παρελάσεις, αντιπροσωπίες. Εκτέλεσα πάνω από 1500 εικοσιτετράωρες ή τριανταδιάωρες υπηρεσίες κυρίως σε θέσεις Άμυνας Φρούρησης Μονάδος, από μέλος ή επικεφαλής Ομάδας Άμεσης Επέμβασης, μέλος ή επικεφαλής πεζών ή εποχούμενων περιπόλων, Αρχιφύλακας εξωτερικών φυλακίων φρουράς, Αρχιφύλακας Κεντρικού Φυλακίου Φρουράς, Επόπτης Ασφαλείας και πόσες άλλες. Εκτέλεσα κύρια ή δευτερεύοντα καθήκοντα σε Σμήνη και Μοίρες Μεταφορών, Μοίρες Συντήρησης Βάσης και σε Διεύθυνση Υποστήριξης.

Έζησα πλήθος κρίσεων και θερμών επεισοδίων είτε στη ράμπα συντήρησης, όπως στον πρώτο πόλεμο του κόλπου όπου χρειάστηκε κάτω από τα φώτα των flood lights να αλλάξουμε δίσκο πλατό συμπλέκτη στον τριαντάτονο γερανό της Μονάδας για να είναι εν ενεργεία το αεροδρόμιο το πρωί και να μπορούν να εκτελεστούν πτήσεις είτε στο αντιαεροπορικό ως πλήρωμα, είτε στο κέντρο επιχειρήσεων. Ήμουν άραγε Μάχιμος;

Ακούμε ότι μπορεί να μας χωρίσουν ανάλογα την ειδικότητα, την Μοίρα ή Σμήνος που υπηρετούμε ή την Μονάδα.
Ποιος θα κάνει τον διαχωρισμό, με τι γνώσεις για την φύση του λειτουργήματος μας και με τι κριτήρια;
Ποιος θα αποφασίσει αν θα υπηρετείσω σε Μοίρα, Σμήνος ή Μονάδα μάχιμη ή όχι;

Αν με στείλει σε Μοίρα «Ντακότα» τι θα μου απαντήσει σε πιθανή αναφορά μου, όπου θα ζητώ να μεταφερθώ σε άλλη μάχιμη, βάζοντας τον να συγκρίνει τα προσόντα μου σε σχέση με άλλους που θα θεωρούνται μάχιμοι; Τι θα του απαντήσω εγώ όταν μου ζητηθεί όπως συχνά πυκνά χρειάζεται να κάνω πέρα όλων των άλλων αμισθί επιπλέον απασχόληση, γιατί πάντα κάτι έκτακτο χρειάζεται και πρέπει να καλυφθεί πάση θυσία; Μήπως του πω να τα «βρει» με τους μάχιμους και να μην με σκοτίζει; Μήπως τελικά μου αλλάξουν το Ι1 σε 3, 4 ή 5; Θα φέρω από δω και πλέον όπλο ή θα εκτελώ άοπλος;

Δεν ξέρω ποιος και τι θα αποφασίσει, παρά μόνο αυτό: Φέρω με υπερηφάνεια την στολή με το εθνόσημο, όλα αυτά τα χρόνια ευχαριστώντας την πατρίδα που μου έδωσε το δικαίωμα να την υπηρετείσω. Της δίνω όμως και την υπόσχεση ότι θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου και δεν θα αφήσω να ακυρώνουν και να λοιδορούν την προσφορά όλων μας στο έθνος.Είμαστε εδώ με κάθε ελάττωμα ή προτέρημα μας, για να κάνουμε ότι το Σύνταγμα απαιτεί και θα το κάνουμε.

Υπσγός (ΤΜΜ)
Μηλιαράκης Εμμ.
Μέλος της Προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής ΕΣΠΕΚ

Πηγη : http://espekr.blogspot.gr/2012/08/blog-post_5018.html

31/08/2012 - Posted by | Διαφορα

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε